BartkoPedia Wiki
Advertisement

Maluch Racer: The Maluch Collection - kompilacja gier wideo z serii wyścigówek Maluch Racer wydana przez Play Publishing w 2020 roku na PC, Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch.

Maluch racer menu

Menu gry (wraz z wykupionym DLC).

Kompilacja składa się z gier Maluch Racer, Maluch Racer 2 oraz Maluch Racer 3. Wszystkie z powyższych gier zostały zremasterowane.

16 września 2020 roku jako DLC do gry została dodana także zremasterowana wersja gry Syrenka Racer. Dodatek kosztuje 25 zł.

Gameplay[]

Singleplayer[]

Dodano opcję kontrolowania gry padem, opcjonalnie.

Każdy z Maluchów Racerów zawiera teraz 20 map, z czego 14 jest nowych (Syrenka Racer posiada 15, 9 nowych). Grafika w nich została polepszona, a mapy zostały nieco przebudowane, tak, aby były bardziej grywalne niż w oryginale.

W Maluch Collection mamy teraz po 20 pojazdów w każdej wersji. Mamy także opcję tuningu, gdzie można ulepszać swój samochód o m.in. nowe barwy, silniki, kierowców czy światła.

Multiplayer[]

Offline[]

Do wszystkich gier wprowadzony został także tryb multiplayer. Po podpięciu drugiego lub więcej (2-4) padów. Wtedy ekran zostaje podzielony na dwie (bądź trzy, cztery) części.

Online[]

Kompletną nowością jest tryb online, gdzie rejserzy mogą rejsować przeciwko prawdziwym graczom przez Internet.

W jednej grze może znajdować się od 4 do 8 graczy.

Gra Syrenka Racer nie posiada jeszcze trybu online.

Oceny[]

Gra została bardzo dobrze przyjęta wśród krytyków. Otrzymała ona 85/100 w serwisie Metacritic, 9/10 od IGN oraz 8.9/10 na stronie gry-online.

Advertisement